sobota, 4 stycznia 2014

Z nudów ...

Witam ciepło,

Na wstępie chciałabym życzyć dużo szczęścia i miłości w Nowym Roku. 

Witam nowych obserwatorów i dziękuję za miłe słowa pozostawione pod moimi pracami.

Nie miałam weny aby usiąść do bloga, byłam w wirze robienia koszyków, coś mnie natchnęło i nie mogłam przestać, robiłam, robiłam aż do znudzenia, jak koszyki mi się znudziły to powstały 2 prace z wikliny w temacie Wielkanocy, wiem że troszeczkę za prędko ale nie zginą - była to odskocznia od choinek. Teraz koszyczki czekają na wykończenie.

Czasami jak mam już dosyć wszystkiego, zabieram się za robienie czegoś z nudów, tak naprawdę nie wiem co robię, aż do momentu jak dana rzecz zaczyna nabierać jakiś tam kształt, który staram się w pewnym momencie dalej ciągnąć. Tak powstała Kobieta i Anioł. Anioł wyglądem przypomina pionek, ale się już do niego przyzwyczaiłam i ma on swój urok.







Pozdrawiam ciepło

3 komentarze:

  1. Anielice są piękne, tak jak i reszta Twoich prac :-)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę Ci również spełnienia marzeń

      Usuń