czwartek, 16 stycznia 2014

Koszyczek ozdobiony kwiatami

Witam serdecznie,

mam jakiś mętlik w głowie i nie mogę się zabrać do roboty. Pomysły są ale wszystko co zrobię nie do końca przypada mi do gustu, pogoda też nie nastraja. Kilka dni temu zrobiłam koszyczki, ale nie miałam warunków do zrobienia zdjęć dlatego dopiero dzisiaj je pokazuję:

Koszyk ozdobiony papierowymi kwiatami i koronką


Niski koszyk ozdobiony kokardą z koronki



Dziękuję Wam kochane za przemiłe komentarze, super że tu do mnie zaglądacie.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Piękne koszyczki :-) A te papierowe kwiatki to sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, kwiatki robię sama :)

      Usuń
    2. Małgosiu, a zdradzisz jak zrobić takie kwiatki, bo bardzo mi się podobają :-)

      Usuń
  2. Cudny:)))
    Ja też mam dwa koszyki ozdobione tymi kwiatami i uważam,że prezentują się świetnie,są takie romantyczne;)

    OdpowiedzUsuń