wtorek, 7 stycznia 2014

Ale to już było ...

Witam serdecznie

Za dużo pracy miałam przez ten dwutygodniowy weekend i nie potrafię stanąć na nogi. Chciałam Wam coś pokazać, coś mojego, ale nowe prace "się dopiero robią" - czekają na wykończenie. Dlatego przedstawię 4 koszyczki dotąd niepublikowane na blogu.

Pierwszy koszyk wiosenny, stoi u mojej córki na biurku 


Drugi walentynkowy - serducho


Trzeci mały też z motywem serca


Czwarty duży niski kosz z tym samym motywem z przodu i z tyłu


Witam gorąco nowych obserwatorów, dziękuję za przemiłe komentarze

pozdrawiam

Małgosia




6 komentarzy:

  1. Fantastyczne koszyczki. Szczególnie ten pierwszy przypadł mi do gustu, bo jest w moich ulubionych kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koszyczki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w Lnianym Zaułku:)
    Koszyczki super, jak dla mnie to czarna magia (na razie...)
    Pozdrawiam serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ten drugi - w kształcie serca. Jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne koszyki. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń