poniedziałek, 6 stycznia 2014

Pierwsze wyzwanie

Witam

postanowienie noworoczne - będę brała udział w wyzwaniach. I tak się stało, postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu w Szufladzie, kolorystyka dla mnie trudna, ale postanowienie to postanowienie a ja chcę go dotrzymać.


Zgłaszam moją pierwszą zrobioną w życiu kartkę do wyzwania w Szufladzie.
 Nigdy kartki nie robiłam i nie miałam pojęcia jak się za nią zabrać, podchodziłam do niej kilka razy ale efekt był niezadowalający. Był moment, że chciałam się poddać. Ale dopięłam swego i zrobiłam (z tego co miałam pod ręką)- i jestem zadowolona.



Szuflada - Wyzwanie nr 1



5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wywiązałaś się z zadania na 5;))
    Nie sądziłabym,że to Twoja pierwsza taka praca,a tym bardziej,że jak piszesz,nie masz odpowiedniej ilości materiałów.
    Brawo,życzę Ci powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje Ilonko za miłe słowa, Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczna karteczka :-) Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem udany debiut :).
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń