sobota, 1 marca 2014

Zakładka w kształcie klucza

Witam 
Danusia z bloga Moje Cuda Cudeńka postanowiła zorganizować na swojej stronie cykl siódemkowych wyzwań, w którym postanowiłam wziąć udział. Pierwsze wyzwanie nosi nazwę "dziura".
Z dziurą kojarzy się wiele rzeczy: dziura w spodniach, dziura w sercu, dziura w moście, dziura w zębie, oglądać przez dziurkę od klucza i właśnie tę myśl postanowiłam pociągnąć. Miałam pomysł aby zrobić miniaturowe drzwi z dziurką od klucza ale postanowiłam skupić się na samym kluczu. Tak powstał pomył zakładki w kształcie właśnie klucza w której jest dość duża dziura. Z płyty pilśniowej wycięłam pożądany kształt i powstała taka oto zakładka:






Zgłaszam zakładkę do wyzwania nr 1 "dziura"






9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, zakładeczka jest fantastyczna :-) Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu zakładka genialna!!Nie dość,że kapitalny pomysł,to ten kluczyk jest po prostu piękny;;)))
    Coś czuję,że głosowanie u Danusi przyprawi mnie o ból głowy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu przepięknie się zmierzyłaś z tematem dziurawym ,klucz jest świetny.Powodzenia życzę podczas głosowania i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zakładka !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna zakładka:) dziękuję za udział w Candy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje !!
    Fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł :) Świetny jest ten kluczyk! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wykonanie i zadanie wykonane na piątkę :))

    OdpowiedzUsuń