niedziela, 23 marca 2014

Kubek - lampion - świecznik

Witam Was serdecznie,
ostatnio bardzo rzadko tu zaglądam bo dopadło mnie i moją córeczkę straszne choróbstwo. Pomału wychodzimy z tego i staram się nadrobić zaległości w wielu dziedzinach. Przepraszam, że nie odwiedzałam Waszych blogów ale postaram się to nadrobić w najbliższym czasie.

Jak już wiecie biorę udział w wyzwaniach u Danusi. Tematem drugiego wyzwania jest kubek. Wykonany został z koronki, usztywniony wikolem. Obecnie służy jako lampion ale mam przygotowany do niego wkład i z czasem stanie się może kubkiem na długopisy.








Dziękuję Wam za cudowne komentarze. Pozdrawiam Was cieplutko.



17 komentarzy:

  1. Piekny kubek , Poprzeczka ustawiona coraz wyżej. Oj trudno będzie się wybic :-). Gratuluje wykonania i pomysłu.
    Życzę powodzenia w głosowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, koronkowy kubeczko-swiecznik.
    Życzę powodzenia podczas głosowania i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. A czy jest bezpieczny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świeczka jest wsadzona do szklanej osłonki, dla bezpieczeństwa

      Usuń
  4. Małgosiu kubek wyszedł Ci piekny!Ten wzór szalenie mi się podoba.
    Napisałaś,że usztywniłaś go wikolem,a ja Ci proponuję usztywnienie syropem cukrowym.
    Kochana kubek będzie sztywny i twardy jak skała,czego wikol nie zapewni niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na świecznik. Pięknie się prezentuje :-) Życzę Wam dużo zdrówka i powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam z deszczowej Wielkopolski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny lampionik!! powodzenia w głosowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny koronkowy kubek! Podoba mi się Twój pomysł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kubek, podświetlony świetnie wygląda :)
    Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Ale bombowy!!!! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wyglada :) zapewne daje niesamowity klimat po zmroku :)

    OdpowiedzUsuń