środa, 20 listopada 2013

Blogowanie czas zacząć

Witam, 

mam na imię Małgosia. O założeniu bloga myślałam już wielokrotnie, ale nie potrafiłam się za niego zabrać, a może to brak odwagi do oceny moich prac której będę poddana.
Na tym blogu będę przedstawiać moje prace z papierowej wikliny, filcu i różności z których udało mi się coś stworzyć.

Na początek papierowa wiklina. 

Pudełko np.: na biżuterię

 wykonane z papierowej wikliny, całość koloryzowana na ciemna szarość/czarny, zabezpieczona lakierem, ozdobione różą zrobioną z łyżeczek plastikowych - pokolorowaną na kolor czerwony. Zawijasy zrobione z ręcznika papierowego zwiniętego i nasączonego farbą z domieszką kleju. Dodatkowo do ozdoby wykorzystałam przekładki do biżuterii, drobne koraliki fioletowe i wstążkę czerwoną. Elementy ozdobne zostały przymocowane klejem na gorąco 






Talerz, podwójny koszyk, podwójna miska (nie wiem jak to nazwać)

Wykonany z papierowej wikliny - z rurek wcześniej zabarwionych. Środek wykonany z tektury obklejonej papierem i pomalowanej na czarno. Do plecenia wykorzystane zostały rurki w dwóch kolorach zieleni, w kolorze szarym i czarnym. Całość zabezpieczona lakierem






WW




1 komentarz:

  1. To pudełko na biżuterię super. Wielka dbałość o szczegóły :-)

    OdpowiedzUsuń